Ridelejr 2017

RIDELEJR 2017

D.. 23. -25. juni 2017

Ranum Rideklub har haft et godt første halvår. Klubben har afviklet internt ridestævne, udvidetklubstævne for klubber i hele området og den årlige ridelejr for alle klubbens medlemmer. Ridelejren var velbesøgt, hele 38 børn deltog. Ridelejren startede fredag med 31 børn/unge i alderen 6-17 år. Her blev sat telte op, redet, pudset rideudstyr og aftenen blev afsluttet med bål og rundbold i ridehallen. Lørdagen startede med en tidlig ridetur og dressurridning for de største, inden 7 microryttere i alderen 3-5 år kom og deltog i formiddagens program. En striglekonkurrence og en tur i skoven på hesteryg. Over middag tog de mindste ryttere hjem og den store flok tog ”jernhestene” til Rønbjerg og badede. Søndagen stod på en lang ridetur til stranden og ridelejren blev afsluttet med ponygames i ridehallen. Ridelejren har været en stor succes i rideklubben, og klubben glæder sig over den store opbakning fra børn og forældre. Hørt fra et barn; ”næste år skal det være flere dage… vi vil ikke allerede hjem”

Billeder 2017