Ridelejr 2019

Ranum Rideklub

Inden det kan blive rigtigt ferie i rideklubben, vil alle børn sige “der SKAL være ridelejr”. I år deltog 56 børn og unge fordelt på to lejre. Først ridelejr var over to dage, hvor der blev sovet i telt/rytterstuen, redet, pudset rideudstyr, tur i badeland, striglekonkurrence, kæphesteridning og spillet rundbold i ridehallen.

Anden ridelejr var over tre dage, hvor der igen var en masse hesteaktiviteter, ridetur til vandet, dressur, springning og en tur til Århus og se “Agria Nordic-Baltic Championships” på Vilhelmsborg. En stor oplevelse for alle, og inspiration til fremtidens ridning. Et par fantastiske weekender i rideklubben, med godt vejr og fokus på det gode fællesskab og heste.