Stævner 2016

Vi afholder følgende stævner:

Internt klubstævne MAJ 2016

Udvidetklubstævne 11.-12. Juni 2016

Internt klubstævne 14.-15. oktober 2016

STÆVNE - MAJ 2016

Rideklubben har afviklet stævne for alle klubbens medlemmer. Stævnet var over to dage og startede fredag med spring og efterfølgende fællesspisning i cafeteriet.

Lørdagen stod på dressur og holdridning. Der var rigtig flot tilslutning, hvor 87 ryttere i alle aldre deltog. Klubbens ryttere er fra hele lokalområdet og derudover har rideklubben et godt samarbejde med byens asylcenter, hvor en gruppe børn også deltog.

Et arrangement i rideklubben, som ifølge de mindste ryttere ”det bedste” og nået man ser meget frem til. Vejret var godt og der var fuld aktivitet de to dage. Der blev konkurreret, hygget, striglet og leget, og alle ryttere fik præmie med hjem for deres flotte ridt. Under stævnet var der flot opbakning af forældre, bedsteforældre, venner og hesteinteresserede.

Rideklubben siger tak til alle der var med til, at gøre dagen god og glæder sig allerede til næste stævne

RIDESTÆVNE OKTOBER 2016

Weekenden op til efterårsferien afholdte Ranum Rideklub internt klubstævne for alle klubbens medlemmer og naborideklubberne. Stævnet var en stor succes med 82 deltagende ryttere, hvoraf 5 ryttere var fra henholdsvis Rønbjerg og Løgstør. Stævnet startede fredag med spring og efterfølgende fællesspisning. Til fællesspisning viste klubben sit gode fællesskab og sammenhold, da 45 personer kom og deltog i en hyggelig aften. Lørdagen stod på dressur og holdrining, med konkurrence på alle niveauer. Et par gode stævnedage, hvor alle fik en roset med hjem og er en oplevelse rigere.

.

INTERNT KLUBSTÆVNE