Stævner 2018

Stævner

Vi afholder følgende stævner:

• Internt klubstævne forår/sommer 2018
  • Udvidetklubstævne 26.-27. maj 2018 AFLYST
  • Internt klubstævne 26.-27 Maj 2018
  • Internt klubstævne 13.-14. oktober 2018

Har du/I været til stævne, så send gerne billede/billeder og resultater. Så sættes de på hjemmesiden.

Send til: dalsgaardpernille@gmail.com

Rytter til Danmarksmesterskaberne for fjordheste

I weekenden 17.-18. august havde Ranum Rideklub en rytter til Danmarksmesterskaberne for fjordheste i springning for seniorer. Stævnet foregik på Vilhelmsborg i Aarhus, hvor Matilde Bach Christensen og hesten Fenja Hedevang, viste flot ridning og fik en flot femteplads.

INTERNT KLUBSTÆVNE D. 26. - 27 MAJ 2018

STÆVNERESULTATER KAN FINDES HER.

Ranum Rideklub har afholdt årets første interne stævne for alle klubbens medlemmer. To stævnedage med dressur, spring og holdridning. Et par skønne solskinsdage, med dygtige ryttere og heste. Omkring 80 ryttere var i gang under stævnet, hvor der var god opbakning fra forældre, bedsteforældre og alle der mødte op til stævnet.

En gammel tradition, med kåring af en klubmester var tilbage i rideklubben for første gang i mange år. Vinderen blev Ida Østrup Christoffersen på Felix, som gennem weekenden viste flot ridning. Hun modtog en pokal og en tur i vandbad/mudderbad for det flotte resultat.

En dejlig weekend rideklubben kan se tilbage på og ser frem til det kommende arrangement,

klubbens sommerridelejr.

Der har været et ønske fra ryttere om at vi laver et klubmesterskab. Vi vil derfor forsøge dette til vores interne stævne. Der gælder følgende:

VI KÅRER EN KLUBMESTER/EQUIPAGE FOR VORES INTERNE STÆVNE (HOLDRIDNING ER IKKE GÆLDENDE). DET BETYDER ROSETTERNE TÆLLER FØLGENDE:

1.PLADS - 4 point

2. PLADS - 3 point

3.PLADS - 2 point

4.-5. PLADS - 1 point

0 RUNDE ROSET  - 1 point

Det er  resultater fra 4 klasser/starter der tæller.

Det har været muligt at starte 6 klasser i alt pr. equipage under stævnet,

men kun resultater fra 4 af klasserne tæller i mesterskabet.

Distanceryttere i Ranum Rideklub - 2018

I weekenden mellem uge 29 og 30 var 6 ryttere fra Ranum Rideklub en tur i Vestjylland og deltog i ROM-ridtet i Klosterheden. Et distancestævne hvor rytterne deltog i ridt fra 22-81 km. De klarede sig alle godt. Johanna Dalsgaard og Mie Pedersen deltog distancen 22 km, Stine og Frida Holm Jørgensen blev placeret som nr. 3 og 4 på 29 km, Ida Østrup blev placeret som nr. 2 på 43 km, mens rideklubbens underviser Christina Østrup vandt en flot 1.plads på 81 km distancen. En god weekend med hyggeligt samvær mellem ryttere og forældre og flotte resultater med hjem i bagagen.